Regulamin

Niniejszy regulamin stanowi regulamin świadczenia usług elektronicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144 poz. 1204) i określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej.

Definicje

  1. Operator Serwisu - MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963 Warszawa, KRS 0000854891, NIP 1133018235;
  2. Serwis - serwis internetowy dostępny w Sieci Internet pod adresem głównym https://crm.mcgroup.pl, umożliwiający dostęp do Usług;
  3. Witryna - strona internetowa umieszczona w Sieci Internet pod adresem głównym https://crm.mcgroup.pl, inne wersje językowe strony oraz wszystkie jej podstrony;
  4. Usługa - usługa świadczona w ramach Serwisu;
  5. Użytkownik - podmiot posiadający co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, odwiedzający Witrynę lub składający zamówienie określające warunki Umowy, na podstawie której Strony będą zobowiązane do świadczeń wynikających z niniejszej Umowy;
  6. Umowa - umowa o świadczeniu Usług w sposób ciągły, rozliczana cyklicznie w odnawialnych Okresach Rozliczeniowych;
  7. Abonament - opłata uiszczana przez Użytkownika za świadczenie przez Operatora Serwisu Usług w danym Okresie Rozliczeniowym;
  8. Taryfa (Pakiet) - pakiet dostępnych funkcji w ramach świadczonej przez Operatora Serwisu, wybranej przez Użytkownika Usługi;
  9. Okres Testowy - trzydniowy, nieodpłatny okres, przysługujący Użytkownikowi w celu zapoznania się z funkcjonalnością Serwisu, liczony od dnia włączenia taryfy „PROBNA”;
  10. Okres Rozliczeniowy - okres jednego roku albo inny okres rozliczania Usług świadczonych w trybie abonamentowym;
  11. Oferta - aktualnie obowiązujący Cennik dostępny pod adresem internetowym https://miacrm.pl, zawierający listę dostępnych, pozostających w ofercie Serwisu Usług oraz ich ceny;
  12. Rozporządzenie - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych).

Usługi świadczone przez serwis

  1. Generowanie Faktur - Usługa tworzenia faktur w formie elektronicznej.
    1. Użytkownik może wystawiać faktury w imieniu własnym oraz w imieniu swojej firmy.
    2. W celu wygenerowania faktur użytkownik może wykorzystać dane osób trzecich jako nabywcy do wyświetlenia danych na fakturze.
    3. Użytkownik jest odpowiedzialny za wykorzystanie tych danych zgodnie z niniejszym rozporządzeniem.
    4. Serwis zapewnia użytkownikowi możliwość stworzenia bazy kontrahentów, która jest dostępna tylko dla tego użytkownika.
    5. Na rzecz Użytkownika Serwis zapewnia możliwość tworzenia bazy danych usług i towarów, które Użytkownik sprzedaje. Baza usług i towarów jest dostępna tylko dla tego użytkownika.
    6. Serwis umożliwia Użytkownikowi tworzenie faktur w języku obcym, a także wykorzystywanie walut obcych jako cen za towary i usługi Użytkownika.
    7. Użytkownik może dodać własne logo na formularzu faktury.
    8. Użytkownik może wysyłać utworzone przez siebie faktury do swoich klientów pocztą elektroniczną za pomocą serwera pocztowego Serwisu.
    9. Użytkownik korzysta z funkcji Serwisu zgodnie z możliwościami podłączonej taryfy.
  2. Tekstowe Konsultacji księgowego online - Usługa konsultacji księgowego dla Użytkownika za pośrednictwem Serwisu.
    1. Użytkownik może poprosić o konsultację księgowego, tworząc temat konsultacji w Serwisie.
    2. Gdy konsultacja Użytkownika zostanie opublikowana w serwisie, będzie ona dostępna tylko dla pracowników Serwisu w celu przygotowania szczegółowej odpowiedzi dotyczącej tematu jego konsultacji.
    3. Odpowiedź na pytanie Użytkownika w konsultacjach zostanie przygotowana w określonym przez Użytkownika terminie. Jeżeli pracownik Serwisu będzie potrzebował więcej czasu na odpowiedź, Użytkownik zostanie o tym poinformowany.
    4. Serwis zastrzega sobie prawo do zamknięcia konsultacji bez podania przyczyn w następujących przypadkach: Użycie wulgaryzmów; Obraza honoru i godności specjalisty; Załączanie plików o nieprzyzwoitych treściach i treściach zabronionych; W przypadku braku aktywności użytkownika w ciągu 24 godzin od momentu ostatniej odpowiedzi naszego specjalisty.
    5. Użytkownik korzysta z funkcji Serwisu zgodnie z możliwościami podłączonego pakietu usług.
  3. Zadania do księgowego online - Usługa ustawiania zadań dla księgowego.
    1. Usługa ta jest dostępna wyłącznie dla Usługobiorców posiadających ważną umowę o świadczenie usług księgowych z Operatorem Serwisu (Firma MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.)
    2. Aby uzyskać dostęp do funkcji ustawiania zadań, Użytkownik musi potwierdzić istnienie umowy poprzez potwierdzenie numeru NIP swojej firmy w zakładce Moja Firma.
    3. Użytkownik korzysta z funkcji Serwisu zgodnie z możliwościami podłączonej taryfy usług.
  4. LIVE Konsultacja - Usługa konsultacji księgowego dla Użytkownika na żywo.
    1. Użytkownik może zamówić LIVE Konsultację księgowego wybierając jeden z proponowanych tematów konsultacji.
    2. Aby umówić się na konsultację, należy określić sposób kontaktu, formularz kontaktowy, numer telefonu, wybrać temat rozmowy.
    3. Po pomyślnym opłaceniu usługi nasz specjalista skontaktuje się z użytkownikiem w ciągu 10 minut od momentu zamówienia konsultacji.
    4. Czas trwania konsultacji wynosi do 60 minut, w dni robocze od 9:00 do 18:00.
  5. E-Dokument - Usługa jednorazowego tworzenia wniosków w formie elektronicznej.
    1. Użytkownik może wypełniać wnioski w formie elektronicznej korzystając z funkcjonalności serwisu.
    2. W celu wypełnienia wniosków użytkownik może wykorzystać dane osób trzecich.
    3. Użytkownik jest odpowiedzialny za wykorzystanie tych danych zgodnie z niniejszym rozporządzeniem. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone przez użytkownika.
    4. Użytkownik wypełnia dokument i zapisuje go bez obowiązku zapłaty. Wszystkie zapisane dokumenty dostępne są w sekcji serwisu „E-Dokumenty”.
    5. Zapisany dokument może zostać usunięty przez użytkownika bez obowiązku zapłaty.
    6. W celu pobrania lub przeglądania zapisanego dokumentu, użytkownik musi za niego zapłacić w sposób określony w § 5 niniejszego regulaminu.
    7. Po opłaceniu usługi użytkownik może dowolnie korzystać z pliku
  6. PAKIET URZĘDOWY / BIZNESOWY - Usługa nieograniczonego tworzenia wniosków w formie elektronicznej.
    1. Użytkownik może wypełniać wnioski w formie elektronicznej korzystając z funkcjonalności serwisu.
    2. W celu wypełnienia wniosków użytkownik może wykorzystać dane osób trzecich.
    3. Użytkownik jest odpowiedzialny za wykorzystanie tych danych zgodnie z niniejszym rozporządzeniem. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone przez użytkownika.
    4. Użytkownik wypełnia dokument i zapisuje go bez obowiązku zapłaty.
    5. Zapisany dokument będzie dostępny w sekcji „E-Dokument” w pozycji z nazwą zakupionego pakietu
    6. Zapisany dokument może być pobierany, przeglądany, usuwany przez użytkownika, a także używany według jego uznania.
  7. Dodatkowi pracownicy - Usługa łączenia użytkowników (pracowników użytkownika) z Serwisem z możliwością korzystania z połączonych usług użytkownika według uznania użytkownika.
    1. Użytkownik może dodać do swojego konta maksymalnie 10 dodatkowych użytkowników.
    2. Aby podłączyć dodatkowych pracowników, użytkownik musi wybrać liczbę pracowników, których potrzebuje i zapłacić metodą określoną w § 5 niniejszego regulaminu.
    3. Usługa jest płatna 1 raz. Użytkownik może stale korzystać z połączonej usługi w okresie ważności swojego konta w serwisie.
  8. Mój księgowy - Usługa podłączenia księgowego, z którym współpracuje użytkownik.
    1. Użytkownik udostępnia swojemu księgowemu dostęp do przeglądania dokumentów utworzonych przez użytkownika.
    2. Użytkownik może dodać do swojego konta maksymalnie 1 księgowego. Użytkownik może zastąpić podłączonego księgowego poprzez usunięcie poprzedniego.
    3. Usługa jest płatna comiesięcznie. Użytkownik może stale korzystać z połączonej usługi w terminie ważności usługi.
  9. MIA START - Usługa pomocy informacyjnej dla użytkownika w zakresie rejestracji fimry w Polsce.
    Usługa zawiera pakiety: JDG (S,M,L); Spółka (S,M,L).
    1. W zależności od wybranego pakietu, użytkownik otrzymuje w ramach pakietu usług:

      A) Indywidualna konsultacja z księgowym;

      B) Wsparcie informacyjne przy rejestracji firmy;

      C) USŁUGA CHMURY do przechowywania i wymiany dokumentów z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.

      D) Obsługa księgowa na 3 miesięcy (Pakiety JDG M, Spółka M) lub 6 miesięcy (Pakiety JDG L, Spółka L) od MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o., pod warunkiem miesięcznej ilości dokumentów do 10.

      E) Pakiet 5 KONSULTACJI: Tekstowe Konsultacji księgowego online (Pakiety JDG M, L; Spółka M, L);

    2. Aby rozpocząć korzystanie z usługi należy kliknąć przycisk Zamów usługę i potwierdzić wybór.
    3. Po potwierdzeniu, na podany podczas rejestracji w Serwisie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z unikalnym kodem dostępu. Otrzymany klucz dostępu należy wpisać w pole „Mam już KLUCZ DOSTĘPU”. Po wpisaniu kodu, użytkownik będzie miał dostęp do wypełnienia ankiety dla specjalisty MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.
    4. Po przesłaniu ankiety do MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. użytkownik musi opłacić pakiet usług metodą określoną w § 5 niniejszego regulaminu, aby kontynuować pracę z pakietem usług.

Zawarcie umowy i użytkowanie Serwisu

§1 Założenie konta Użytkownika w Serwisie

  1. W celu zawarcia Umowy o świadczenie Usług konieczne jest zarejestrowanie się i założenie indywidualnego konta Użytkownika w Serwisie.
  2. Użytkownik może założyć konto przy użyciu funkcji rejestracji na stronie internetowej Serwisu.
  3. Zakładając konto, Użytkownik akceptuje warunki Regulaminu.
  4. Moment rejestracji, składającej się z podania przez Użytkownika imienia, nazwiska, adresu mailowego, hasła, numeru telefonu oraz przyciśnięcie przycisku „Zarejestrować” jest uznawany przez Operatora Serwisu jako akceptacja przez Użytkownika oferty przedstawionej na stronie https://miacrm.pl i stanowi moment zawarcia przez Strony Umowy o świadczenie usług, której treść reguluje niniejszy Regulamin.
  5. Użytkownik zobowiązany jest podać podczas rejestracji poprawny adres poczty elektronicznej (e-mail) umożliwiający przesłanie mu kodu aktywacyjnego do konta.
  6. Użytkownik zobowiązany jest zweryfikować poprawność adresu poczty elektronicznej (e-mail), podanego podczas procesu rejestracji. W przypadku braku weryfikacji w ciągu 14 (słownie: czternaście) dni, licząc od dnia rejestracji, Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do ograniczenia funkcjonalności konta do czasu weryfikacji poprawności podanego adresu e-mail.

§2 Konto bezpłatne

  1. Użytkownik może korzystać z nieodpłatnej wersji Serwisu.
  2. Czas korzystania z nieodpłatnej wersji Serwisu nie jest limitowany.
  3. Korzystanie z taryfy „PROBNA” jest ograniczone w ciągu 30 dni zgodnie z limitami wskazanymi w Ofertę.
  4. Dokumenty są zliczane w momencie zapisu, a usunięcie dokumentów wystawionych w Serwisie w taryfę „PROBNA” nie odnawia miesięcznego limitu dokumentów określonego w ofertę.
  5. Ilości dokumentów określone limitem miesięcznym dla taryfy „PROBNA” niewykorzystane w danym termie nie podlegają kumulacji.
  6. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić taryfę z planu „PROBNA” na dowolnie wybrany plan płatny.

§3 Taryfa

  1. Wyboru Taryfy dokonuje Użytkownik, a Operator Serwisu, bez decyzji Użytkownika o zakupie planu płatnego, nie obciąży go żadnymi opłatami za użytkowanie Serwisu.
  2. W celu wykupienia oferowanej przez Operatora Serwisu Usługi płatnej, Użytkownik zaznacza na swoim koncie wybraną opcję Abonamentu, a następnie określa, czy wystawiona ma zostać faktura VAT z tytułu świadczonych Usług. Użytkownik obowiązany jest podać poprawne dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.
  3. W przypadku wyboru Usługi w opcji płatnej, Użytkownik zobowiązany jest do opłacenia kwoty wskazanej na formularzu płatności. Kwota wskazana na formularzu płatności zgodna jest z kwotą wskazaną w Ofertę.
  4. Użytkownik, chcąc uzyskać dostęp do funkcji, która nie występuje w wykupionym lub używanym przez Użytkownika Taryfą, zobowiązany jest do zmiany taryfy na wyższą, zgodnie z Ofertą.
  5. Usługa zostanie udostępniona w momencie potwierdzenia zaksięgowania środków na koncie PayU Operatora Serwisu. Użytkownik otrzyma automatyczne powiadomienie o aktywacji Usługi wraz z linkiem do faktury na przypisany do jego konta adres e-mail.
  6. Użytkownik może wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie przed kolejnym okresem taryfowym, klikając przycisk „Anuluj subskrypcję”.
  7. Po anulowaniu taryfy użytkownik ma prawo do korzystania z funkcjonalności systemu zgodnie ze swoją opłaconą taryfą, termin której nie dobiegł końca.
  8. Użytkownik może zamówić u Operatora Serwisu pakiet godzin programistycznych oraz zlecić wykonanie spersonalizowanych funkcji uzupełniających świadczoną Usługę. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do odrzucenia proponowanych rozwiązań, jeżeli nie wpisują się one w założone przez Operatora Serwisu przeznaczenie Serwisu. Ponadto Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do udostępniania wszystkim Użytkownikom Serwisu dostępu do funkcji, których wykonanie zostało zlecone przez Użytkownika w pakiecie godzin programistycznych.

§4 Zmiana Taryfy

  1. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić Taryfę z aktualnie używanej na inną taryfę.
  2. Zmiana Taryfy z wyższej na niższą wiąże się z ograniczeniem funkcjonalności konta zgodnie z Ofertą.
  3. Ograniczenie funkcjonalności konta skutkować może brakiem dostępu do części danych zapisanych na koncie Użytkownika.
  4. Za ewentualne straty danych spowodowane zmianą Taryfy z wyższej na niższą Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności.
  5. W przypadku dokonania przez Użytkownika zmiany określonej w §4 pkt.2, powodującej przekroczeniu określonych w Ofertę limitόw w celu dalszego dostępu do funkcjonalności konta, Użytkownik zobowiązany jest dostosować konto do limitόw zgodnie z Ofertą.

§5 Płatności

  1. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  2. Płatności za usługę są dokonywane za pomocą serwisu PayU, zwaną dalej „PayU” na rzecz Użytkowników jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej
    NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
  3. Użytkownik zawierając umowę z firmą MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. oraz wybierając określony abonament wyraża zgodę na cykliczne, co miesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za abonament. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu.
  4. Użytkownik w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy.
  5. Usługi „Generowanie Faktur”, „PAKIET URZĘDOWY” i „Zadania do księgowego online” są świadczone na zasadzie połączenia płatności cyklicznych.
  6. Wysokość cyklicznych płatności za podłączony abonament zgodnie z ofertą na stronie https://miacrm.pl
  7. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z płatności cyklicznych: na stronie wyboru usługi https://crm.mcgroup.pl/clientservices Użytkownik widzi podłączony abonament, w celu anulowania usługi cyklicznej należy nacisnąć przycisk „Anuluj subskrypcję”
  8. Faktura VAT wystawiana jest po uiszczeniu zapłaty przez Użytkownika, ze wskazaniem danych określonych przez Użytkownika, w formularzu płatności podczas dokonywania opłaty i będzie wysłana na adres mailowy wskazany przez Użytkownika w ciągu 10 dni.
  9. W przypadku stwierdzenia niepoprawności wskazanych przez Użytkownika danych nabywcy (niepoprawny opis) użytych do wystawienia faktury VAT, Użytkownik jest obowiązany przedstawić Operatorowi Serwisu notę korygującą.
  10. Za dostarczenie faktury VAT, wysłanej na adres e-mailowy Użytkownika (właściciela konta), uważa się przyjęcie przez serwer pocztowy Użytkownika wiadomości zawierającej fakturę VAT.
  11. Ewentualne koszty dodatkowe za usługi na rzecz podmiotόw trzecich, a w szczegόlności związane z realizacją płatności, ponosi Użytkownik.
  12. Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania kwoty na koncie PayU Operatora Serwisu.
  13. Stopka „Faktura wygenerowana w miabiznes.pl” traktowana jako integralny element Serwisu. Usunięcie stopki nie przysługuje Użytkownikom korzystającym z Serwisu.
  14. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo zmiany Oferty.

§6 Okres obowiązywania umowy i jej rozwiązanie

  1. Umowa zawarta pomiędzy Operatorem Serwisu i Użytkownikiem zawierana jest w momencie założenia konta w Serwisie i trwa do momentu jej rozwiązania, również gdy na koncie zmieniana jest Taryfa bez konieczności składania odrębnych oświadczeń woli przez Strony.
  2. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach Klienta, art. 27.
  3. Umowa o świadczenie Usług może zostać rozwiązana bez wypowiedzenia przez Operatora Serwisu w następujących przypadkach:
    • · Użytkownik w istotny sposób naruszył postanowienia niniejszej Umowy;
    • · Użytkownik działał na szkodę Operatora Serwisu, innych Użytkowników Serwisu lub sieci Internet;
    • · Użytkownik wykorzystał konto w Serwisie niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz zakresem funkcji, które przewiduje wybraną i opłaconą przez niego Taryfę;
    • · Użytkownik działał niezgodnie z prawem lub podjął działania zagrażające bezpieczeństwu danych, znajdujących się w Serwisie.
  4. W sytuacjach opisanych w §6 pkt.2 , §6 pkt.3 i §9 pkt.7 Użytkownikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
  5. Usunięcie konta w Serwisie może być dokonane jedynie przez Użytkownika w formę pisemnej w każdym czasie bez podania przyczyny z tematem „Usunięcie konta”. Właściciel konta zachowa jednak możliwość przywrócenia funkcjonalności konta w terminie 7 (słownie: siedem) dni liczonym od dnia jego dezaktywizacji w formę pisemnej „Aktywacja konta”. W okresie dezaktywacji konta Użytkownik ma możliwość logowania się do konta, używając dotychczasowego loginu i hasła. Po upływie terminu 7 (słownie: siedem) dni, w przypadku nieskorzystania przez właściciela konta z możliwości przywrócenia funkcjonalności konta, zostanie ono automatycznie usunięte - bez możliwości odzyskania danych przypisanych do konta.
  6. Jeżeli użytkownik zarejestrował się w serwisie i nie aktywował konta kodem aktywacyjnym przesłanym na e-mail, konto zostanie usunięte z serwisu bez ostrzeżenia użytkownika w ciągu 10 dni.
  7. Za ewentualne straty danych spowodowane usunięciem konta przez Użytkownika lub przez Operatora w sytuacjach opisanych w §6 pkt.5, §6 pkt.6 Serwisu Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności.

§6.1 Program Poleceń

  1. Serwis umożliwia Użytkownikom udział w programie poleceń, którego celem jest zaproszenie do MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. nowych Partnerów - „Program Poleceń”.
  2. Program Poleceń skierowany jest do wszystkich Klientów MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o., będących osobami prawnymi.
  3. Aby zostać członkiem Programu poleceń, użytkownik musi skontaktować się z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. i poinformować o zamiarze zostania członkiem Programu. Użytkownik otrzyma osobiste konto w Serwisie umożliwiające rozpoczęcie uczestnictwa w programie.
  4. Użytkownik otrzymuje w Serwisie jeden indywidualny link polecający, do wielokrotnego wykorzystania, który może zostać udostępniony potencjalnym Partnerom.
  5. Aby skorzystać polecenie, potencjalny Partner musi użyć linku polecającego do rejestracji w Serwisie oraz zakupić usługę „LIVE Konsultacja” lub „JDG S” lub podpisać umowę na miesięczną obsługę księgową z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. i połączyć firmę w sekcji MOJA FIRMA.
  6. Potencjalni Partnerzy, którzy podpisali umowę o świadczenie usług księgowych i powiązali swoją firmę w Serwisie z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o., otrzymują stały rabat na usługę „Usługi księgowe” w wysokości 10% na czas trwania umowy na usługi księgowe z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.
  7. Jeżeli Partner nie dokończy rejestracji przez podany link polecający, polecenie nie zostanie uznane, bez względu na to, czy dany Partner ostatecznie podpisał umowę z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. lub zakupił usługę „LIVE Konsultacja” lub „JDG S”.
  8. Nagroda nie może zostać przyznana, jeśli zaproszony Partner korzystał już wcześniej z Serwisu gdy posiadał już konto lub jeśli zaproszony Partner już ma umowę na miesięczną obsługę księgową z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.
  9. Za uznane polecenie, Użytkownik otrzymuje nagrodę w postaci wynagrodzenia finansowego od MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu poleceń.
  10. Listę wszystkich potencjalnych Partnerów zarejestrowanych w Systemie, a także listę wszystkich zakupów dokonanych przez potencjalnych Partnerów użytkownik widzi w Serwisie w sekcjach „Moi klienci” i „Finanse".
  11. Wysokość wynagrodzenia za poleconego klienta to % od kwoty wykupionej przez klienta Serwisu usługi określonej w §6.1 pkt.4 lub kwoty umowy na obsługę księgową z MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.
  12. Wysokość % wynagrodzenia ustalana jest indywidualnie z każdym uczestnikiem i wskazywana na koncie osobistym uczestnika w sekcji MOJA FIRMA.
  13. Wynagrodzenie wypłacane jest tylko za 1 zakupioną usługę określoną w §6.1 pkt.4 lub tylko za 1 zawartą umowę o świadczenie usług księgowych, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  14. Linki polecające mogą być wykorzystane tylko w połączeniu z Programem Polecającym. Operator Serwisu może ograniczać dostęp lub korzystanie z linków polecających oraz ustalić maksymalne wartości nagród, w dowolnym momencie i według własnego uznania.
  15. Operator Serwisu posiada wszelkie prawa do linków polecających oraz wszelkich treści i własności intelektualnej z nimi związanej. Operator Serwisu może wstrzymać realizację nagród za polecenie, jeśli uzna, że naruszono warunki Programu Poleceń lub innych umów z Operatorem Serwisu lub jeśli uzna, że nagroda za polecenie została błędnie przekazana. Klient polecający jest odpowiedzialny za wszystkie podatki wynikające z nagród za polecenie. Operator Serwisu nie będzie zgłaszać organom podatkowym żadnych dochodów związanych nagrodami za polecenie, chyba że jest to wymagane przez prawo.
  16. Biorąc udział w Programie Poleceń, Klient zobowiązuje się do:

    a) nie przedstawiania siebie jako potencjalnym Partnerem lub osoby upoważnionej na jakiejkolwiek podstawie do występowania w imieniu Serwisu, jak również nie sugerowania jakichkolwiek powiązań z Serwisem lub MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.;

    b) nie korzystania z programów do automatycznego wysyłania wiadomości do osób trzecich;

    c) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa;

    d) udostępniania linków polecających wyłącznie istniejącym osobom fizycznym lub podmiotom gospodarczym, tym samym do nie podejmowania nieuczciwych działań lub wprowadzających w błąd, jak również obraźliwych;

    e) nie tworzenia lub używania linków polecających w kontekście jakichkolwiek działań, które naruszają prawa jednostki, promują przemoc, nienawiść, są dyskryminacje, obsceniczne lub obraźliwe;

    f) nie naruszania prywatności ani praw własności intelektualnej osób trzecich;

    dalej każde z powyższych jako “Naruszenie Zasad Programu Poleceń”

    Wystąpienie jakiegokolwiek Naruszenia Zasad Programu Poleceń skutkuje utratą wszystkich nagród za polecenia, które oczekują na przyznanie na rzecz danego Klienta.

  17. Postanowienia niniejszego punktu XI wiążą tego Klienta od momentu potwierdzenia niniejszego Regulaminu i przesłania pierwszego linku polecającego.
  18. Odpowiedzialność Operator Serwisu wynikająca z ewentualnych szkód bezpośrednich ogranicza się do łącznej kwoty nagród należnych za ostatnie trzy miesiące. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody pośrednie, niezależnie od tego czy wcześniej poinformowano o nich. Zastrzeżenie to będzie miało zastosowanie bez względu na podstawę prawną, na której opierają się roszczenia.
  19. Dane osobowe potencjalnych Partnerów będą przetwarzane przez Operatora Serwisu wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Programu.
  20. Dane osobowe potencjalnych Partnerów beda przechowywane przez Operatora Serwisu tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Programu i wydania Nagród.

§7 Wymagania techniczne

W celu zapewnienia poprawnego działania Usług, konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz zainstalowanie przez Użytkownika przeglądarki internetowej, na przykład: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari, Edge z zaleceniem, aby były to najnowsze stabilne wersje tych przeglądarek.

§8 Aktualizacje Serwisu

  1. Aktualizacje Serwisu udostępniane są Użytkownikowi nieodpłatnie.
  2. Nowe funkcje udostępniane są przez Operatora Serwisu we wszystkich lub w wybranych przez Operatora Serwisu Taryfach.
  3. Aktualizacje Serwisu mogą wprowadzać zmiany w jego funkcjonowaniu; o istotnych zmianach Operator Serwisu informuje Użytkownika mailowo, w newsletterze, na podstronie https://miacrm.pl, na ktόrej opisywane są nowe funkcje Serwisu.
  4. Obowiązkiem Użytkownika jest upewnienie się co do bieżącej poprawności wystawianych dokumentów.
  5. Sugestie dotyczące nowych aktualizacji i funkcji Użytkownik może zgłaszać mailowo na adres mailowy crm@mcgroup.pl.
  6. Aktualizacje Serwisu będą wdrażane zgodnie z założonym przez Operatora Serwisu przeznaczeniem Serwisu oraz planem jego rozwoju.

§9 Ogólne obowiązki Stron

  1. Serwis dostępny jest dla Użytkownikόw przez całą dobę. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do krótkich przerw wynikających z okresowej konserwacji Serwisu lub spowodowanych zdarzeniami losowymi.
  2. Operator Serwisu zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy wszelkich usterek lub awarii uniemożliwiających lub utrudniających dostęp do Serwisu. W przypadku nieusunięcia zgłoszonych usterek lub awarii w terminie dłuższym niż 7 (słownie: siedem) dni, Użytkownik może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym.
  3. Użytkownik, korzystając z Usługi, wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT od Operatora Serwisu drogą elektroniczną, zgodnie z art. 106n ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. 2004 Nr 54 poz. 535) o podatku od towarów i usług.
  4. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Usług w sposób nienaruszający praw osób trzecich (dóbr osobistych, praw autorskich), dobrych obyczajów i przepisów prawa.
  5. Użytkownik jest właścicielem całej treści wprowadzonej za pomocą Usługi do Serwisu lub Witryny, za ktόrą Operator Serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Wszelką odpowiedzialność, wynikającą z przepisów prawa, dotyczącą publikacji treści przez Użytkownika Serwisu, ponosi Użytkownik.
  6. W przypadku otrzymania zgłoszenia o bezprawnym charakterze danych zamieszczonych przez Użytkownika w Serwisie, Operator Serwisu ma prawo, zgodnie z art. 14 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu o świadczeniu usług drogą elektroniczną, do uniemożliwienia dostępu do danych Użytkownika. W takim przypadku Użytkownik zostanie powiadomiony o wprowadzeniu blokady konta.
  7. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do usunięcia wybranych treści wprowadzonych przez Użytkownika na Witrynę lub jej podstrony.
  8. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z:
    • · przerw w dostawie Usługi lub niedostępności Serwisu niezależnych od Operatora Serwisu lub będących następstwem zdarzeń, których Operator Serwisu nie mógł przewidzieć;
    • · niepoprawnego funkcjonowania Serwisu niebędącego winą Operatora Serwisu, na przykład, błędów sieci telekomunikacyjnej;
    • · dostępu do konta Użytkownika przez osoby nieautoryzowane;
    • · nieznajomości lub nieprzestrzegania przez Użytkownika niniejszego Regulaminu;
    • · niebezpieczeństw związanych z użytkowaniem sieci: ataków hakerskich, zainfekowania systemu przez wirusy lub zdarzeń podobnych.
  9. Całkowita odpowiedzialność Operatora Serwisu względem Użytkownika w każdym przypadku ograniczona jest do wysokości sumy opłat dokonanych w ciągu trzech ostatnich lat, jakie Użytkownik wniósł na rzecz Operatora Serwisu z tytułu świadczenia usług.

Postanowienia dotyczące powierzenia przetwarzania danych

§10 Powierzenie przetwarzania danych

  1. Użytkownik, będący administratorem wprowadzanych do Serwisu danych ze zbioru “Dane powierzane”, powierza Operatorowi Serwisu, w trybie art. 28 Rozporządzenia jako przedmiot przetwarzania dane osobowe w zakresie zgodnym i wybranym przez Użytkownika do tego zbioru, zgodnie z zakresem wyszczególnionym §10.pkt.2 oraz na zasadach i w celu określonym w §10 pkt.3 niniejszego Regulaminu.
  2. Zakres danych ze zbioru „Dane powierzane” obejmuje dane kontrahentów administratora, będące danymi zwykłymi, a w szczegόlności: Imie, Nazwisko, Numer identyfikacji podatkowej lub PESEL oraz dane pracowników administratora, będące danymi zwykłymi, a w szczegόlności: Adres e-mail, Imię, Nazwisko, Funkcja w serwisie, Przypisany Dział Firmy.
  3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych na mocy niniejszej Umowy następuje wyłącznie w celu i w zakresie realizacji Usługi.
  4. Przetwarzanie powierzonych danych osobowych odbywa się po stronie Operatora Serwisu przy wykorzystaniu systemów informatycznych.
  5. Operator Serwisu przetwarza powierzone mu do przetwarzania dane w okresie świadczenia Usługi,tj. od momentu założenia konta w Serwisie do 30 (słownie: trzydzieści) dni po skasowaniu konta Użytkownika w Serwisie. Okres trzydziestodniowego przetwarzania danych związany jest z istnieniem backupów Serwisu, dzięki którym Operator Serwisu umożliwia zachowanie integralności danych podczas świadczenia Usługi. Okres przetwarzania danych może być dłuższy, gdy prawo polskie lub unijne nakłada na Operatora Serwisu taki obowiązek.
  6. Operator Serwisu, po zakończeniu świadczenia Usług związanych z przetwarzaniem, zależnie od decyzji administratora usuwa lub zwraca mu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo polskie lub unijne nakazują przechowywanie tych danych osobowych.
  7. Operator Serwisu zobowiązuje się, w ramach swojej organizacji, przetwarzać powierzone dane ze szczególną starannością, zgodnie z Rozporządzeniem oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą, w szczególności poprzez zastosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych adekwatną do zagrożeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia.
  8. Operator Serwisu zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej Umowy oraz zobligować je do zachowania w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych danych zarówno w trakcie zatrudniania ich przez Operatora Serwisu, jak i po ustaniu zatrudnienia.
  9. Biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, w miarę możliwości Operator Serwisu będzie pomagał Użytkownikowi administrującemu danymi w niezbędnym zakresie, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w rozdziale III Rozporządzenia oraz, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, będzie pomagał administratorowi wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 Rozporządzenia.
  10. Operator Serwisu po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych bez zbędnej zwłoki zgłasza je Administratorowi.
  11. Zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h Rozporządzenia Użytkownik będący administratorem danych powierzanych Operatorowi Serwisu ma prawo skontrolowania, czy środki zastosowane przez Operatora Serwisu przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy. Prawo do przedmiotowej kontroli może być realizowane w godzinach pracy Operatora serwisu tj. poniedziałek - piątek w godzinach 9 - 18 z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy i z minimum siedmiodniowym uprzedzeniem o zamiarze dokonania kontroli. W trakcie kontroli Operator Serwisu udostępni Użytkownikowi administrującemu danymi powierzanymi wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 Rozporządzenia.
  12. W razie stwierdzenia uchybień w trakcie kontroli, Operator Serwisu zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Administratora danych, nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni.
  13. Administrator danych może rozwiązać niniejszą Umowę ze skutkiem natychmiastowym, gdy Operator Serwisu, pomimo zobowiązania go do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli, nie usunie ich w wyznaczonym terminie lub przetwarza dane osobowe w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem.
  14. Operator Serwisu powierza dane osobowe objęte niniejszą Umową do dalszego przetwarzania zewnętrznym podmiotom w obrębie Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz, zgodnie z artykułem 45 pkt. 1 Rozporządzenia, podmiotom w państwach trzecich lub organizacji międzynarodowej tylko w przypadku, gdy Komisja stwierdzi, że to państwo trzecie, terytorium lub określony sektor lub określone sektory w tym państwie trzecim lub dana organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni stopień ochrony. Dane powierzane są jedynie w celu i zakresie wykonania niniejszej Umowy, na co Operator Serwisu otrzymuje zgodę Administratora.
  15. Operator Serwisu posiada podpisaną Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotami wskazanymi w §10 pkt.14 niniejszego Regulaminu.
  16. Przekazanie powierzonych danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w przypadku gdy Komisja nie stwierdzi, że to państwo trzecie, terytorium lub określony sektor lub określone sektory w tym państwie trzecim lub dana organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni stopień ochrony, może nastąpić jedynie na udokumentowane polecenie Administratora danych, chyba że obowiązek przekazania danych nakłada na Operatora Serwisu prawo polskie lub unijne. W takim przypadku przed rozpoczęciem przetwarzania Operator Serwisu informuje Administratora danych o tym obowiązku prawnym, o ile prawo to nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny.

§11 Podmiot Przetwarzający Dane

Podmiot odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych:

MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

ul. Zygmunta Vogla 28/02

02-963 Warszawa

Polska

Polityka Prywatności i Cookies

§12 Zakres danych oraz moment ich zbierania

  1. W chwili rejestracji i zakładania konta w Serwisie, Użytkownik jest proszony o podanie danych. Danymi podawanymi przy rejestracji są dane dotyczące obsługi konta w Serwisie, tj. Imię, Nazwisko, adres email Użytkownika, login (generowany na podstawie adresu mailowego Użytkownika) hasło, telefon.
  2. Operator Serwisu wykorzystuje dodatkowe dane, które mogą być udostępniane przez Użytkownika lub jego urządzenie w celu świadczenia kompleksowych usług oraz gwarancji dostępu do oferowanych funkcji Serwisu w obrębie przeglądarki.
  3. Operator Serwisu przetwarza dane pobierane w procesie interakcji urządzenia Użytkownika z przeglądarką, które to dane zostały opisane w §15 Polityka Cookies i znaczniki pikselowe.
  4. Czas przetwarzania danych Użytkownika oraz danych konta przez Operatora Serwisu nie jest dłuższy niż wymaga tego zapewnienie poprawnego świadczenia Usługi, tj. od momentu założenia konta w Serwisie do 30 (słownie: trzydzieści) dni po skasowaniu konta Użytkownika w Serwisie. Okres trzydziestodniowego przetwarzania danych związany jest z istnieniem backupów Serwisu, dzięki którym Operator Serwisu umożliwia zachowanie integralności danych podczas świadczenia Usługi. Okres przetwarzania danych może być dłuższy, gdy prawo polskie lub unijne nakłada na Operatora Serwisu taki obowiązek.
  5. Podczas zakładania konta w Serwisie oraz korzystania z Witryny lub Serwisu Operator Serwisu informuje Użytkowników o gromadzeniu i wykorzystywaniu danych. Tam gdzie jest to wymagane, Użytkownik proszony jest o wyrażenie zgody na wskazane działania Operatora Serwisu.

§13 Cel przetwarzania danych

  1. Dane zbierane przez Operatora Serwisu podczas korzystania z Witryny lub Serwisu są przetwarzane w poniżej określonych zakresie i celach:
    • · Świadczenia Usługi - dane Użytkownika będą przetwarzane w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Usługi, w celach rozliczeń za Abonament oraz przesyłania dokumentów, linków weryfikacyjnych, wiadomości autoryzujących dostęp do Serwisu oraz powiadomień systemowych.
    • · Kontaktu z działem obsługi klienta i świadczenia pomocy technicznej - dane Użytkownika będą wykorzystywane w celach kontaktu z klientem oraz udzielenia mu pomocy technicznej. Podczas obsługi klienta oraz udzielania pomocy technicznej Operator Serwisu może wykorzystać dostęp do wszelkich danych, znajdujących się w zakładce Ustawienia, między innymi: danych ustawień konta, danych firm i działów, wybranego Planu Abonamentowy, Okresu Rozliczeniowego, a także faktur wystawionych przez Operatora Serwisu na rzecz Użytkownika, płatności, informacji o przeglądarce, integracjach, aktywnościach Użytkownika, danych z konta Użytkownika. Użytkownik dodatkowo może udzielić obsłudze technicznej Systemu dostępu do danych powierzanych, tj. zakładek: Klienci, Produkty/Usługi, Faktury, Zadania, Pracownicy.
    • · Fakturowania i księgowania transakcji oraz prowadzenia działalności - dane Użytkownika będą wykorzystane do wystawienia mu faktury za zakupioną Usługę. Dane będą przetwarzane w celach archiwizacji dokumentów przez okres zgodny z przepisami prawa polskiego i unijnego, w tym Rozporządzenia. Dane te będą przechowywane w należyty sposób i chronione przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Dane mogą zostać wykorzystane w celach realizacji funkcji audytowych oraz na inne potrzeby wewnętrzne, takie jak diagnostyka problemów technicznych oraz administracja Serwisu.
    • · Wysyłania informacji o Usłudze i informacji handlowej oraz innych celach związanych z promocją - dane Użytkownika będą wykorzystywane do przesyłania informacji o Usłudze: wprowadzanych nowych funkcjach i integracjach Serwisu, informacji o zmianach prawnych, zmianach systemowych oraz do przesyłania informacji handlowej, informowania Użytkownika o aktualnych rabatach oraz akcjach promocyjnych w Serwisie, a także informowania o rozwiązaniach podmiotów współpracujących z Operatorem Serwisu. Operator Serwisu może wykorzystać posiadane dane w celach personalizacji komunikacji na temat usług, które mogą być dla Użytkownika interesujące. Użytkownikowi przysługują wszelkie prawa dotyczące jego danych określone w Rozporządzeniu. W celu skorzystania z przysługujących praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Operatorem Serwisu przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w §14 niniejszego Regulaminu. W przypadkach, w których zgodnie z prawem Operator Serwisu ma obowiązek uzyskać zgodę na przesyłanie korespondencji, Użytkownik zostanie poproszony o wyrażenie zgody na przesyłanie materiałów marketingowych.
    • · Zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikom Witryny, Serwisu oraz ochrony praw, mienia i własności Operatora Serwisu - dane o sposobie korzystania z Witryny, Serwisu mogą zostać wykorzystane przez Operatora Serwisu w celu zapobiegania oraz wykrywania nadużyć, oszustw, łamania prawa oraz postanowień Regulaminu, a także odpowiadania na kierowane do Operatora Serwisu żądania ze strony uprawnionych organów państwowych oraz w celach zachowania zgodności funkcjonowania działalności Operatora Serwisu z obowiązującymi przepisami prawa.
    • · Tworzenia statystyk oraz rozwoju Serwisu - Operator Serwisu wykorzystuje dane dotyczące sposobu korzystania z Witryny, Serwisu przez Użytkowników w celu lepszego zrozumienia ich zachowań oraz preferencji. Na podstawie tych danych Operator Serwisu tworzy statystyki oraz stara się zrozumieć jaki sposób przedstawienia Usługi będzie dla Użytkownika satysfakcjonujący oraz atrakcyjny.
    • · Umożliwienia korzystania z integracji z innymi systemami - Operator Serwisu przetwarza dane dostępowe dla aplikacji zintegrowanych z Serwisem w celu przekazywania informacji (np. treści dokumentów w przypadku integracji z systemem CRM , kwot płatności w przypadku integracji Płatności Online, etc.) do tych aplikacji, zgodnie z zasadami działania uruchamianej przez Użytkownika integracji.
    • · Inne cele - Operator Serwisu może wykorzystywać dane osobowe Użytkowników w inny sposób, o czym Użytkownik będzie każdorazowo informowany, a w przypadku gdy obowiązujące prawo wymaga od Operatora Serwisu posiadania dodatkowej zgody na przetwarzanie danych, poprosi on Użytkownika o jej wyrażenie.
  2. Operator Serwisu w celu zabezpieczenia przetwarzanych danych stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z przepisami prawa polskiego i unijnego w tym Rozporządzeniem oraz połączenia szyfrowane przez protokół SSL.

§14 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

ul. Zygmunta Vogla 28/02

02-963 Warszawa

Polska

§15 Polityka Cookies i znaczniki pikselowe

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga od Użytkownika akceptacji niniejszej Polityki Cookies i znaczników pikselowych jak rόwnież umieszczenia po stronie przeglądarki internetowej Użytkownika tzw. Cookies – tj. małych plików tekstowych z informacjami wykorzystywanymi przez strony internetowe, łączące się z przeglądarką Użytkownika. Podczas korzystania z Witryny, Serwisu Operator Serwisu pobiera od przeglądarek Użytkowników i zapisuje informacje, które mogą zawierać dane osobowe. Operator Serwisu pozyskuje te informacje korzystając z plików cookies oraz znaczników pikselowych.
  2. Okres aktywności plikόw cookies :
    • · Czasowe / tymczasowe – to takie pliki, ktόre są automatycznie usuwane po określonej dacie ważności.
    • ·Stałe – to takie pliki, ktόre są aktywne na przeglądarce Użytkownika do chwili ich usunięcia przez Użytkownika, co może zostać przez niego dokonane w dowolnym momencie.
  3. Użytkownik ma prawo do skorzystania z oferowanych przez każdą przeglądarkę możliwości przeglądania, usuwania oraz ograniczania i kontrolowania przyjmowania plików cookie. W celu pozyskania dodatkowych informacji może zapoznać się z treścią pomocy lub ustawieniami prywatności/bezpieczeństwa w używanej przeglądarce. Usunięcie plikόw cookies może mieć jednak wpływ na poprawne działanie Serwisu i jego funkcjonalność.
  4. Pliki cookies oraz znaczniki pikselowe mogą być również wykorzystane przez podmioty trzecie (np. Google, Facebook) do udostępnienia własnych treści czy reklam na stronach internetowych lub portalach w oparciu o zapisy z tych plików oraz z tych znaczników pikselowych.
  5. Operator Serwisu wykorzystuje następujące rodzaje plikόw cookies przekazywane przez urządzenie Użytkownika:
    • · techniczne – niezbędne do właściwego funkcjonowania Serwisu tj. tymczasowe pliki przechowujące sesję użytkownika oraz umożliwiające działanie i usprawniające funkcjonowanie Serwisu;
    • · zewnętrzne – umieszczane przez serwisy zewnętrzne, z których korzysta Operatora Serwisu, a na które nie ma wpływu (np. serwisy społecznościowe);
    • · statystyczne – pliki umożliwiające prowadzenie statystyk Serwisu;
    • · reklamowe – w przypadku prowadzenia kampanii reklamowych, aby dostosować reklamę do użytkownika i zapamiętać jej ustawienia.

Postanowienia końcowe

§16 Procedura reklamacji

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu powinny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres: crm@mcgroup.pl lub listownie na adres:
    MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o., ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963 Warszawa, Polska
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaście) dni od dnia otrzymania reklamacji przez Operatora Serwisu.

§17 Rozstrzyganie ewentualnych sporów

  1. Użytkownik ma prawo do skorzystania z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej (https://ec.europa.eu/consumers/odr), umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń, związanych z zawartą z Operatorem Serwisu Umową. Platforma ta jest punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców, dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, dotyczącego zobowiązań umownych, wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczeniu usług.
  2. Ewentualne spory, mogące wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej Umowy, Operator Serwisu będzie starał się rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku rozwiązania polubownego, rozstrzygać je będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Operatora Serwisu.

§18 Zmiana regulaminu

  1. Operatora Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Operator Serwisu poinformuje Użytkowników.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu wchodzą w życie z dniem 22 maja 2018 r. i zastępują wszelkie dotychczasowe pisemne lub ustne ustalenia, porozumienia, uzgodnienia i umowy w zakresie przetwarzania danych osobowych pomiędzy Operatorem Serwisu a Użytkownikiem, które tracą moc prawną.